مجله

مجتمع مسکونی برج تهران

توضیحات پروژه

پروژه برج تهران با هدف استفاده از ایجاد تراکم عمودی به منظور جلوگیری از گسترش افقی در منطقه ای مسکونی خاص که قبلاً به برجهای مسکونی برپا شده است طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شده و این سیاست با توجه به گسترش بی رویه افقی شهر تهران بعنوان سیاست اصولی طراحی برج اتخاذ شده است .

موقعیت برج در تلاقی بزرگ راههای اصلی و مهم شهر تهران ، دسترسی مناسبی برای ساکنین به نقاط مختلف را فراهم کرده است . به لحاظ تأمین حداکثر نما و نور با توجه به محدودیت زمین انتخاب طرحی شکسته که در قالب حجمی پایدار هم از نظر استیک (زیبائی شناسی) و هم از نظر پایداری سازه ای مناسب باشد ، معماری را بسمت انتخاب سطح مقطع ستاره سه پر رهنمون نمود .

مشخصات پروژه

معماری زمانی پا فراتر از طراحی می گذارد که بتواند ضمن زیبایی از کارایی کافی برخوردار باشد و پاسخگوی نیاز های افراد در درازمدت باشد. شرکت ساختمانی ساینا سورن با هدف پاسخگویی چند جانبه به نیازها در ساختمان و معماری، تخصص های مختلف در زمینه طراحی پروژه های مسکونی، تجاری، اداری و تفریحی را گرد یکدیگر آورده است تا بتواند این امر را محقق سازد.

همچنین پروژه های بازسانی را به عنوان هدیه ای فاخر و کم هزینه در برای شما به ارمغان آورده ایم تا قدر داشته هایتان را بیشتر بدانید.

  • بندر چابهار، بلوار صیاد، چهارراه دادگستری، ساختمان کتریزاده واحد 9
  • شماره تماس: 05435334114
  • شماره تماس: 05435334115
  • واتساپ: 09157710060

© تمامی حقوق این سایت، متعلق به شرکت ساینا سورن می باشد.
طراحی سایت: پلتفرم حافظ

فروشگاه